sye syg awk sye windu awk

Awak..
Saya rindukan awak saat ini..
Namun apa daya saya..
Untuk mengharapkan kerinduan..
Dari insan yang belum sah menjadi milik saya..
Lalu saya pendamkan segala kerinduan itu..
Walaupun air mata hampir gugur..
menahan kerinduan yang bersemi..

Awak..
Saya khuatir ..
Saya takut..
Apakah saya layak menjadi seorang wanita..
Wanita pendamping hidup awak..
Wanita yang bakal melahirkan cahaya mata unk awak..
Saya tak yakin awak..
Saya khuatir tak dapat menjadi terbaik unk awak..

Awak..
Andai saya bisa menolak perasaan hati ini..
Pasti saya akan menolak cinta awak..
Tapi perasaan hati..tak semudah itu..
Saya jatuh jua dalam cinta yang awak semaikan..
Tapi saya pasti awak adalah yang terbaik unk saya..
cuma terkadang hati saya..begitu keras..untuk dilenturkan...
Maafkan saya awak..

Awak..
Saya tahu..awak selalu sibuk kan??
Saya tahu..awak bersusah payah untuk masa depan kita..
Saya tahu..awak buat semua itu kerana saya..
Saya tahu..awak sayangkan saya..
Saya tahu..saya tahu itulah awak..
Dan saya kagum dengan awak..

Awak..
Maafkan saya kerana tidak bisa membantu..
Maafkan saya awak..
kerana memberi syarat 2 yang bukan 2 kepada awak..
Tapi..saya punyai 1001 alasan unk itu..
Salah satunya kerana saya mahu..awak berusaha..
Maafkan saya awak..
Tiada secalit niat pun dihati saya..
Untuk menyusahkan awak..
cuma saya mahukan adanya ikatan sah antara kita..

Awak..
Terima kasih kerana hadir dalam hidup saya..
Terima kasih kerana mengajar banyak perkara pada saya..
Terima kasih kerana sudi memimpin saya tatkala saya jatuh..
Terima kasih kerana sanggup menemani hari 2 sepi saya..
Terima kasih awak..
Saya sayang awak..
Kini..dan selamanya..

Awak..
Moga suatu hari nanti..
Kita bisa bersatu dalam syurga cinta..
Moga..ikatan yang sah..nanti ..
akan lebih membahagiakan dan menceriakan hari hari mendatang..
Terima kasih sekali lagi awak..
Atas..kebaikan dan pengorbanan awak..
Saya sayang awak...





Madah Kata Menusuk Jiwa..Jari Jemari Menari..
Menutur Bicara Hati..Namun Ukiran Pena..
Dan Langkah Perjuangan Tak Pernah Seiring..
Lalu Kubangkit Mengukir Cinta Illahi Yang Abadi Selamanya